IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

تیم اموزشی ایران سیستم با هدف اشنا کردن علاقه مندان به اموزش مسائل کامپیوتر. نرم افزار . بازی و ...
در این سایت تلاش کردیم، تمامی نیازهای کاربران برای دسترسی سریع و آسان به محتوای کاربردی در حوزه‌های مختلف را هم‌ زمان فراهم آوریم.
با تشکر


تصویر مرتبط

گفتن اینکه «من قرار است برای پنج روز در یک کنفرانس شرکت کنم» با اینکه آن را به صورت یک تقویم ماهیانه در وبسایت نمایش دهید، تفاوت دارد. وقتی که به ظاهر تقویم های قدیمی خیره می شوم مغزم را مجبور می‌کنم که در رابطه با آن و پلن های آینده‌ام بیشتر فکر کنم.

خب، در هر حالتی این من هستم. با توجه به محبوبیت قالب های ماهانه من معتقدم که احساس های دیگری نیز به همین صورت وجود دارند. بدیهی است که ما دوست داریم تا از تقویم داخل وبسایت‌مان استفاده کنیم. خب حال که اهمیت این موضوع را درک کردیم، باید بپرسم که چگونه می‌توانید از یک تقویم داخل وبسایت‌تان استفاده کنید؟ در این مطلب من می‌خواهم به شما ۹ مورد را معرفی کنم که با استفاده از آن ها می‌توانید تقویم خود را داخل وبسایت قرار دهید.

۱. GOOGLE CALENDAR

مطمئنا با تقویم گوگل آشنایی دارید. اگر از سرویس های گوگل استفاده کرده باشید مطمئنا این مورد را نیز در کنار موارد دیگر دیده‌اید. این یک تقویم کامل با تمام ویژگی هایی است که شما نیاز دارید و با آن ها آشنایی دارید. علاوه بر آن شما می توانید ویژگی های گسترده کمکی گوگل استفاده کنید و آن را با سرویس های دیگر گوگل ادغام نمایید.

امکانات پایه‌ای این محصول رایگان است اما در کنار آن طرح تجاری نیز وجود دارد که از ماهی ۵ دلار شروع می شود، برای دسترسی می توانید به G Suite مراجعه کنید. اگر می‌خواهید در رابطه با آنکه به چگونه تقویم گوگل را در وبسایت‌تان استفاده کنید این لینک را مشاهده نمایید.

۲. BRAVENET CALENDAR

Bravenet Calendar برخی خوبی ها و برخی نقص ها دارد. در قسمت خوبی ها باید گفت که این ابزار رایگان است و عموما ویژگی های کاملی را در بر دارد. شما به سادگی می‌توانید آن را در قالب وبسایت قرار دهید. در هر حال نسخه رایگان آن از تبلیغات بهره می‌برد، پس شما نمی‌توانید با نسخه رایگان آن به صورت کاملا خصوصی تقویمی در وبسایت داشته باشید.

نه، چیزی که شما دریافت خواهید کرد یک لینک به تقویمی است که طراحی کرده‌اید و در آن صفحه یک لینک به سایت اصلی برمی‌گردید. اما در کل شما اگر خواهان ویژگی های پایه یک تقویم هستید نسخه رایگان آن برای‌تان کافی است در غیر اینصورت باید ۳ دلار ماهیانه بپردازید.

۳. AVAILABILITY CALENDAR

این تقویم برای یک هدف کلی و خاص درست شده است: نمایش اجاره خانه برای تعطیلات. البته این هدف اصلی خود ابزار است اما با آن می‌شود کارهای دیگری نیز انجام داد. این ابزار تنها یک کار را انجام می دهد و آن به درست‌ترین شکل ممکن انجام می شود. این ابزار با تمام سیستم های مدیریت محتوا سازگاری دارد و شما می‌توانید همین الان آن را در وبسایت تان جایگذاری کنید. این تقویم همچنین می تواند با سرویسی مانند AirBnB همگام شود.

با پرداختن ۱۵ دلار در سال این مورد واقعا ارزش خودش را دارد و می‌تواند مورد استفاده ‌تان قرار بگیرد.

۴. THE EVENTS CALENDAR

 The Events Calendarدر حالت کلی یک افزونه رایگان وردپرس است که می‌توانید آن را دانلود و نصب کرده و در نهایت از آن استفاده کنید. به نظر می رسد که افزونه بسیار مناسبی است و ویژگی های کاملی را ارائه می دهد. پس اگر از وردپرس استفاده، ارزشش را دارد آن را امتحان کنید. 

نسخه حرفه‌ای آن با ۸۹ دلار قابل خریدن است. در این نسخه ویژگی های اضافی زیادی عرضه شده است که شامل قالب بندی های تقویم، گزینه جستجو، شورت کد و... می شود.

۵. UPTO

UpTo ابزاری بسیار مناسب برای جایگذاری تقویم در وبسایت و اعلام رویداد‌هاست. گزینه های این تقویم قابلیت شخصی سازی دارند و قالب بندی های زیادی ارائه داده اند که از می‌توانید هر کدام از آن ها را مورد استفاده قرار دهید. برخی از شرکت های بزرگ مانند People Magazine، TechCrunch و TechCrunch از این سرویس استفاده می‌کنند پس این نشان می دهد که واقعا ابزار بهینه و کارآمدی است و می تواند ترافیک زیادی را نیز مدیریت کند. این ابزار همچنین شامل اپلیکیشن های IOS، Android و Chrome است. از طریق این اپلیکیشن ها می توانید تقویم‌تان را بهتر مدیریت کنید و همچنین تقویم وبسایت های دیگری را نیز دنبال نمایید.

این ابزار هیچگونه طرح رایگانی ارائه نمی‌دهد اما تا ۱۴ روز به صورت آزمایشی می‌توانید از آن استفاده کنید. ابتدایی ترین پلنی که این اپلیکیشن دارد ۹ دلار در ماه است. 

۶. LOCALENDAR

Localendar یک سرویس مدیریت رویداد و تقویم است که اختصاصا برای تجارت های کوچک، تیم های ورزشی، مراکز غیر انتفاعی و... طراحی شده است. لیست ویژگی های این ابزار گسترده است: در حدی گسترده است که می شود از آن در رقابت با راه حل شرکت های تجاری در سطح پایین از آن استفاده کرد. 

و خوشبختانه در این ابزار یک پلن رایگان وجود دارد. این پلن دارای تبلیغات است اما واقعا زیبا و مناسب است. همچنین نسخه پولی آن از ۴۵ دلار به صورت سالیانه شروع می شود.

۷. TIMELY

Timely دارای تقویم های زیبایی است. آن ها ظاهر بسیار خوبی دارند. جدای از این موارد تابع ها و کارکردهای دیگری نیز در این برنامه وجود دارد که می توانید آن ها را با تقویم‌تان ادغام نمایید. کارایی هایی مانند ثبت نام کردن برای رویدادها، فروش بلیط ها و... . جدای از این ها شما می توانید رویدادها را از طریق فیسبوک نیز وارد نمایید، آن ها را برای فروش قرار دهید، خبر خوب این است که نسخه رایگان این مورد نیز وجود دارد. می توانید آن را مستقیم در وبسایت قرار دهید و یا اینکه از افزونه وردپرس آن استفاده کنید. 

نسخه تجاری این محصول از ۹ دلار در ماه شروع می شود.

۸. OCCASION

Occasion یکی از گرانترین گزینه های این لیست است و با قیمت ۲۴۹ دلار در سال شروع می شود. البته در کنار این یک تقویم ساده نیز به صورت رایگان عرضه می شود. اما این تنها یک نمونه ساده است. اگر واقعا در شرکت نیاز به یک تقویم با ویژگی های حرفه‌ای و منحصر به فرد نیاز دارید مطمئنا این مورد می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

شما می توانید از طریق آن بلیط‌های‌تان را بفروشید. برای این افزونه قالب های زیاد دیگری نیز طراحی شده است. گزینه های بسیار زیادی برای ادغام کردن سرویس ها موجود است که می توان به ادغام کردن با شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن های بازاریابی ایمیلی، سایت های تجارت آنلاین و موارد دیگری اشاره کرد.

۹. TOCKIFY

Tockify یک تقویم با ظاهری مدرن و ساده است که می توان در هر پوسته ای از آن استفاده کرد. یکی از ویژگی های مهم آن این است که به شدت ساده است. البته شخصی سازی ظاهری پر از جزئیاتی را نیز ارائه می دهد که با آن می توانید تقویم را در تا حداکثر حالت خود با وبسایت مطابقت دهید. اگر از فضای محدودی نیز بهره می برید یک نسخه کوچک شده از تقویم موجود است. 

در این ابزار یک نسخه رایگان وجود دارد که ویژگی های خوبی نیز دارد از جمله می شود به رویدادهای نامحدود اشاره کرد، با این حال نسخه تجاری آن نیز موجود است که با ۸ دلار در ماه قابل دسترس است و ویژگی های منحصر به فرد خود را نیز ارائه می دهد.

منبع

  • ۹۶/۱۲/۲۵
  • mojtaba khatibi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی