IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

تیم اموزشی ایران سیستم با هدف اشنا کردن علاقه مندان به اموزش مسائل کامپیوتر. نرم افزار . بازی و ...
در این سایت تلاش کردیم، تمامی نیازهای کاربران برای دسترسی سریع و آسان به محتوای کاربردی در حوزه‌های مختلف را هم‌ زمان فراهم آوریم.
با تشکر

آنچه که قبل از یادگیری HTMLلازم است بدانید:

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۰۶ ب.ظ

آنچه که قبل از یادگیری HTMLلازم است بدانید: 



برای شروع کار با HTMLشما به چیزهایی نیاز دارید که در لیست زیر آمده است: 


1 .شما به یک ویرایشگر متن نیاز دارید. در ویندوز شما می توانید از برنامه Notepad استفاده کنید. از هر نرم افزار ویرایش متن دیگری استفاده کنید اما این نکته را در نظر داشته باشید که نرم افزار WordPad که در ویندوز وجود دارد و نرم افزارهایی مانند Word Office Microsoft و امثال آن برای نوشتن کدهای HTML مناسب نیستند چون در هنگام ذخیره کردن متن این نرم افزارها کدهایی را به آن اضافه می کنند. نرم افزار Notepad را می توانید از طریق منوی استارت در قسمت Accessories پیدا کنید یا از طریق فرمان Run با تایپ notepad در کادر Open و فشار دادن دکمهEnter. 

2.شما به یک مرورگر وب به انتخاب خود نیاز دارید. می توانید از Explorer Internet Microsoft استفاده کنید که با ویندوز نصب می شود یا از Firefox Mozilla, Opera و نرم افزارهای مشابه که اغلب به صورت رایگان برای دانلود در اینترنت وجود دارند. بهتر است صفحاتی را که می نویسید با چند مرورگر آزمایش کنید. زیرا در HTMLقسمتهایی وجود دارد که مختص به یک مرورگر خاص است و با سایر مرورگرها کار نمی کند. 


3 .شما به جایی برای ذخیره کردن متن خود دارید که می تواند جایی روی هارد دیسک شما، یک فلاپی دیسک یا یک سرور باشد. البته شما برای استفاده از HTMLنیاز ندارید حتماً به اینترنت متصل باشید، شما می توانید با استفاده از یک مرورگر وب در کامپیوتر خود از HTMLاستفاده کنید. برای ذخیره کردن فایلی که با Notepad نوشته اید کافی است از منوی File گزینه As Save را انتخاب کرده و مسیری را برای ذخیره فایل انتخاب کنید و در کادر File Nameدر پایین پنجره As Save نام فایل را با پسوند html بنویسید. در آخر هم دکمه Save را کلیک کنید. 
  • ۹۶/۱۱/۲۷
  • mojtaba khatibi

اموزش html

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی