IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

تیم اموزشی ایران سیستم با هدف اشنا کردن علاقه مندان به اموزش مسائل کامپیوتر. نرم افزار . بازی و ...
در این سایت تلاش کردیم، تمامی نیازهای کاربران برای دسترسی سریع و آسان به محتوای کاربردی در حوزه‌های مختلف را هم‌ زمان فراهم آوریم.
با تشکر

ارسال ایمیل با هویت جعلی

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۳۷ ب.ظ

در این پست ارسال فیک میل و یا ایمیل جعلی رو مورد بررسی قرار میدیم. با بهره گیری از قابلیت یک پروتوکل ارسال و یا دریافت ایمیل ، به نام SMTP و استفاده از زبان قدرتمند PHP و تکنولوژی جاوا اسکریپت میتونیم یه برنامه ی اوپن سورس داشته باشیم.

قرار نیست رو پورت 25 فالگوش وایستیم و به  data transferring اطلاعات خودمونو بچسبونیم ویا ایمیل سرور هک کنیم. درواقع میخواییم یه اکتشاف Priv8داشته باشیم!

 با ارسال ایمیل جعلی به کمک هسته یونیکس و زبان سی که تو گروه توضیح دادم فرق میکنه!

+اطلاعات تخصصی رو بیشتر توضیح نمیدم که چطورفناوری Ajax وب فرم ها رو سمت کاربر بارگزاری میکنه و اطلاعات وارد شده در هر فیلد رو با یک table از دیتابیس مطابقت داده و کنترل میکنه و بصورت  Clint slide برای کاربر load میکنه، خودتون در این باره تحقیق کنید +

البته اگه هیچ اطلاعاتی در این باره نداشتین هم نا امیدانه این پنجره رو نبندید و منو همراهی کنید چون در این پست این بحث رو خیلی ساده و ابتداییش کردم.

در پست های گذشته همیشه کدهارو قرار میدادم تا خودتون فایل هارو درست کنید و بیشتر با کدها آشناشید. ولی به دلیل اصرار برخی دوستان از این به بعد سعی میکنم فایل های آماده رو قرار بدم تا برای دوستان آماتورمون موجب دلسردی نباشیم.

در فایلی که در پایان پست برای دانلود قرار میدم پس از استخراج آن از فایل زیپ در کل چهار پوشه ، دوفایلphp و یک فایل Index.html وجود داره که به اختصار هرکدوم رو توضیح میدم.

1- ابتدا فایل index.html که فایل مادر و اولیه ماست که در واقع وب سرویس همیشه موقع باز کردن rootویا یک پوشه خاص ابتدا محتویات index رو در مسیر کامپایلر بارگذاری میکنه. و شما برای ایجاد تغییرات در ظاهر کل باید این فایل رو دستکاری کنید.

2- فایل image.php واسه تولید عکس کپچاcaptcha هست که برای تشخیص انسان از روبات به فایل کل اضافه شده که اگه با زبان پی اچ پی آشنایی دارید میتونید این قسمت رو غیر فعال کنید.

3- فایل Contact.php این فایل هم الگوریتم و کدهای ارسال ایمیل رو در خودش جا داده که مهمترین قسمت اون برای شما تعیین گیرنده ی ایمیل جعلی میباشد.

برای ویرایش آن نیازمند نرم افزار ویرایشگر متنی"برنامه نویسی" قرار میدم هستید ویا در غیر این صورت بر روی فایل کلیک راست کنید و از قسمت Open withبرنامه Notepad رو انتخاب کنید تا با کدها رو برو شین.

تنها کاری که شما باید انجام بدین اینه که در خط 16بجای آدرس ایمیل من ، آدرس ایمیل شخصی که قراره بهش ایمیل بفرستید رو وارد کنید. که در سطر 14 و13 در همان صفحه هم به فینگلیش توضیح دادم.

بقیه فایل هارو توضیح نمیدم چون برای شما ممکنه گیج کننده باشه و اینکه خودم هم حوصله زیاد تایپ کردن رو ندارم.

راستی جاوا اسکریپت هایی که تو پوشه js قرار دادم هم از یه کتابخونه general معروف گرفته شده و کارش اینه که وقتی فیلدهای موجود در فرم کامل شد اطلاعات رو به کمک پورت 25 یا 110 کاور میکنه تا فایل php به سمت گیرنده هدایتش کنه.... واینکه بجای استفاده از دوتا صفحه "برای خلاصه سازی آموزش و راحتی شما" همون یه صفحه رو به دو قسمت تقسیم میکنه و فروم رو بصورت اسلاید خیلی آروم روبه بالا میکشه

بعد از ذخیره تغییرات ایجاد شده ، همه فایل هارو تو یه هاستی آپلود کنید سپس به مسیر آپلود برین و حالشو ببرین :)

  • ۹۶/۱۱/۱۷
  • mojtaba khatibi

ارسال ایمیل با هویت جعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی