IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

تیم اموزشی ایران سیستم با هدف اشنا کردن علاقه مندان به اموزش مسائل کامپیوتر. نرم افزار . بازی و ...
در این سایت تلاش کردیم، تمامی نیازهای کاربران برای دسترسی سریع و آسان به محتوای کاربردی در حوزه‌های مختلف را هم‌ زمان فراهم آوریم.
با تشکر

معرفی سایت برای یوزر پسورد و key های Nod32 و KasperSky

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ



نتیجه تصویری برای ‪Nod32‬‏


اگر شما هم امنیت سیستمتون خیلی براتون مهمه حتما برای در امان ماندن از ویروس ها و بدافزارها و دیگر برنامه های مخرب باید تا حالا چاره ای اندیشیده باشید .  خوب آخه هر چقدر هم که مراقب باشید سیستمتون ویروسی نشه بازم نمی تونید مطمئن بشید که  در برقراری امنیت سیستمتون موفقید! پس نهایتا باید سراغ یک نرم افزار آنتی ویروس برید ! و در این میون انتخاب کردن یکی از نرم افزار های متعدد ضدویروس هم خودش نیاز به  تحقیق داره ! در بین آنتی ویروس ها ، در یکی دو سال اخیر همواره دو شرکت Eset و Kaspersky با محصولات امنیتی خودشون از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس بودند !  Eset با Nod32 و kaspersky با Kaspersky AntiVirus و Kaspersky Internet Security تونستند که یک پوشش امنیتی مناسب رو برای سیستم عامل ویندوز به وجود بیارند . اما یک آنتی ویروس خوب باید همواره update و به روز باشه تا بتونه از سیستم شما محافظت کامل کنه . و کسانی که از نرم افزار رجیستر نشده استفاده می کنند همواره با این مشکل برخورد دارند که پس از آپدیت کردن آنتی ویروس (چه به صورت آفلاین و چه آنلاین) سریال و یا کلیدی (key) که نرم افزار رو باهاش رجیستر کردند به لیست سیاه (BlackList) می پیونده و دیگه آنتی ویروسشون فعال نیست ! Nod32 که به یوزر و پسورد جدید نیاز داره و KasperSky هم به key جدید ! توی این پست ، آدرس های متعدد و فعالی رو به شما معرفی می کنم که در اونجا می تونید user و password های جدید Nod32 و جدیدترین و به روز ترین key های Kaspersky رو دریافت کنید تا پس از هر آپدیت در صورت blacklist شدن  یوزر پسورد نود32 یا key کسپراسکای دوباره آنتی ویروس خودتون رو فعال کنید . در ادامه با ما باشید :

:: جدیدترین یوزر و پسوردهای Nod32 :

جدیدترین و به روزترین آپدیت ها ، یوزر و پسوردهای Nod32 رو می تونید از آدرس های زیر دریافت کنید . این وبسایت ها به صورت روزانه و هفتگی user و password های جدیدی رو برای Nod32 آماده می کنند :  

www.nod325.com

 - www.nod32keys.com 

www.nod32logins.blogspot.com 

www.eset-nod32-free.blogspot.com

:: جدیدترین key های Kaspersky :

به صورت روزانه و هفتگی key های جدیدی در سایت زیر قرار داده می شه .

www.kavkiskey.com

در این سایت key های متعددی برای دو نرم افزار  امنیتی مهم Kaspersky و برای ورژن های مختلف این نرم افزارها جهت دانلود قرار داده شدند  که اسم مخفف اونها به عنوان لینکهای دانلود گذاشته شده . پس حتما با توجه به ورژن نرم افزار نصب شده روی سیستمتون  key های مربوطه رو دانلود کنید .

KAV : Kaspersky Anti Virus KIS  : Kaspersky Internet Security

ممکنه که آنتی ویروس ها اجازه ی بازدید این سایت ها رو به شما ندن . پس به صورت موقت اونا رو غیرفعال کنید یا ببندید !

  • ۹۶/۱۲/۲۲
  • mojtaba khatibi

لایسنس انتی ویروس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی