IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

تیم اموزشی ایران سیستم با هدف اشنا کردن علاقه مندان به اموزش مسائل کامپیوتر. نرم افزار . بازی و ...
در این سایت تلاش کردیم، تمامی نیازهای کاربران برای دسترسی سریع و آسان به محتوای کاربردی در حوزه‌های مختلف را هم‌ زمان فراهم آوریم.
با تشکر

پیامک های تبلیغاتی که این روزا داد بسیاری از مشتریان اپراتورها را در آورده است ، معمولا محتوای این پیام های تبلیغاتی هم مسابقات ، تفریحی و بخشی از آن با توجه به ثبت نام شما در هر شغلی مربوط به تبلیغات ان شغل می باشد ، مشکل جایبی پیش می آید که شما ناخواسته وارد یکی از مسابقات شوید یعنی کنجکاوی شما گل کرده و به یکی از پیامک های تبلیغاتی مسابقات و … جواب داده باشید آنجاست که در قبض ماهانه خود مبلغی را برای شرکت در این مسابقات باید پرداخت کنید ! در این پست برای شما آموزش غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی در اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و رایتل را آماده کرده ایم !


چند وقتی است که یک شماره پیامی و یک کد USSD خاص برای غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی تمامی اپراتورها عرضه شده است و غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی در هر سه اپراتور ایرانسل ، همراه اول و رایتل یکسان می باشد ، پس با آموزش ما همراه باشید !

آموزش غیر فعال سازی SMS های تبلیغاتی در رایتل ، همراه اول و ایرانسل :

روش اول )

۱ – ابتدا شماره گیر گوشی خود را باز کنید و این رو بنویسید #۸۰۰* و آن را شماره گیر کنید.


۲ – هم اکنون با عکسی  مواجه می شوید که هر کدام را برای شما به تفصیل شرح خواهید داد :


گزینه ۱ ) مشاهده سرویس های فعال : با نوشتن عدد ۱ و کلیک روی Send سرویس های فعال تبلیغاتی که برای شما فعال می باشد بوسیله پیامک به شما اطلاع رسانی می شود

گزینه ۲ ) قطع خدمات مبتنی بر محتوا : با ارسال عدد ۲ شما سرویس های مسابقه ای و پولی اپراتورها را غیر فعال می کنید این همان سرویس ارزش افزوده می باشد که به این نام تغییر یافته است و در واقع مسابقات و پیامک هایی که با جواب به آنها پول از شما کسر می شد را قطع خواهد کرد.

گزینه ۳ ) قطع پیامک های تبلیغاتی : با ارسال عدد ۳ پیامک های تبلیغاتی رایگان اپراتورها قطع می شود ، مثلا تبلیغ یه محصول یا تبلیغ یه شرکت خاص که پولی بابت جواب به آن از شما کسر نمی شود !

۳ – پس برای قطع پیام های تبلیغاتی شما یکبار عدد ۲ را بنویسید و SEND کنید و بار دیگر #۸۰۰* را شماره گیری کرده و این بار عدد ۳ را ارسال کنید ، معمولا بعد از ارسال پیامکی برای شما ارسال می شود که تا ۲۴ ساعتن آینده غیر فعال می شود که باید این ۲۴ ساعت را صبر داشته باشید !

روش دوم ) قطع پیامک های تبلیغاتی از طریق پیامک به ۸۰۰ :

۱ – بخش پیامک یا Message گوشی خود را باز کنید و عدد ۱ را به ۸۰۰ ارسال کنید ( یعنی در قسمت شماره ۸۰۰ را بنویسید و در بخش متن بنویسید ۱ )


۲ – هم اکنون یک پیامک برای شما از شماره ۸۰۰ ارسال می شود که کد تایید براتون ارسال کرده و شما باید کدی که براتون ارسال کرده ( به صورت عدد  می باشد) را در جواب پیام بنویسید و دوباره ارسال کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی