IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

تیم اموزشی ایران سیستم با هدف اشنا کردن علاقه مندان به اموزش مسائل کامپیوتر. نرم افزار . بازی و ...
در این سایت تلاش کردیم، تمامی نیازهای کاربران برای دسترسی سریع و آسان به محتوای کاربردی در حوزه‌های مختلف را هم‌ زمان فراهم آوریم.
با تشکر

بهترین منبع‌ها برای دریافت تصاویر باکیفیت

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ق.ظ


نتیجه تصویری برای ‪image‬‏


تصاویر با کیفیت همیشه بخش مهمی از هر وبسایتی را شامل می شوند. هر وبسایتی، از یک وبسایت کوچک تا یک وبسایت خبری پر از محتوا می‌تواند فایده‌های بسیاری را از تصاویری که درست انتخاب شده‌اند، بگیرد. آن ها کمک می‌کنند تا یک پیغام به درستی منتقل شود و کاربران را برای علاقه مند کردن بیشتر محتوا یاری می‌کند. در این باره باید بگویم که مطمئنا هر فردی نیز بودجه لازم را برای استخدام یک فرد عکاس ندارد و یا اینکه نمی‌تواند تصاویر لازمه را خریداری کند. 

خوشبختانه برای این کار عکاسان بسیاری وجود دارند که به صورت رایگان کارهای خلاقانه خود را در اینترنت پخش می کنند. در بسیاری از حالت‌ها، تصاویر رزولوشن بالایی دارند و در مقایسه با تصاویر تجاری برابری زیادی می کنند.

منابع تصاویر رایگان در اینترنت به وفور پیدا می شوند. ما اینترنت را بررسی کردیم و مجموعه‌ای از بهترین موارد را پیدا نمودیم. در این مطلب می توانید شاهد بهترین مجموعه تصاویر در سطح اینترنت باشید. البته همواره در کنار مشاهده تصاویر به کپی رایت آن ها نیز نگاهی بیاندازید تا مطمئن شوید که تصاویر را درست مانند آنچه که می‌خواهید می‌توانید استفاده کنید یا خیر!

NegativeSpace


 

جدای از اینکه نام این وبسایت یکی از تکنیک های عکاسی است، اما خود وبسایت نیز مجموعه‌ای از تصاویری است که از بهترین هنرمندان جمع آوری شده است. در این وبسایت می توانید تصاویر مربوط به دسته بندی های مختلف از جمله تصاویر landscape و تصاویر مربوط به تکنولوژی را مشاهده کنید. تمام تصاویر این وبسایت با لایسنس CC۰ عرضه می شوند که بدین معناست، هیچ محدودیتی برای استفاده از آن ها ندارید. 

LibreStock

LibreStock یک موتور جستجوگر تصاویر است که نتایجی را از تقریبا ۵۰ وبسایت مختلف به شما نمایش می‌دهد. این تعدد منابع به شما اجازه می دهد تا تصاویر زیادی را براساس موضوعات مختلف مشاهده کنید. پیش‌نمایش تصاویر بزرگ هستند و پیدا کردن تصویر مناسب در این موارد ساده است. وقتی که تصویر مناسب را پیدا کردید، می‌توانید وارد منبع اصلی شده و آن را دریافت کنید. آگاه باشید که منابع مختلف لایسنس‌های مختلفی نیز خواهد داشت.

StockSnap

StockSnap وبسایتی است که از عکاسان سراسر دنیا تصاویری را دریافت می کند و در طول هفته بیش از ۱۰۰ مورد آن را منتشر می‌کند. این موضوع بدان معناست که شما تنوع بسیار زیادی را دریافت خواهید کرد – این تنوع تصاویر را می توانید در دسته بندی های مختلف مشاهده نمایید. جدای از آن می‌توانید استایل های متفاوت تصویر برداری را نیز در این وبسایت پیدا کنید، این موضوع به شما کمک می کند چیزی را که دقیقا می‌خواهید پیدا کنید. تمام تصاویر نیز مطابق با لایسنس CC۰ منتشر می‌شود. 

Foodie Factor

برای وبسایت‌های آشپزی یا وبلاگ‌های این حوضه استفاده از تصاویر غذاهای دهان آب آور لازم است. Foodie Factor برای شما تصاویر با کیفیت و با نمای حرفه‌ای را فراهم می‌کند (آنقدر عالی هستند که می‌شود آن‌ها را در کتاب‌های آشپزی نیز آورد). موضوعات محبوب نیز در این وبسایت دسته بندی شده اند، موضوعاتی مانند نوشیدنی‌ها، صبحانه و… .

Gratisography

Gratisography وبسایتی همراه با مجموعه‌ای از تصاویر رنگی و زیبا است. استفاده از این تصاویر در پروژه باعث می شود تا شکل زنده‌تر و حس خوشحال کننده‌تری به خود بگیرد. یکی دیگر از دلایل خوبی این وبسایت این است که از تصاویر می‌توان هم در پروژه‌های شخصی استفاده کرد و هم در پروژه های تجاری.

Picography

Picography مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به شهر ها و کشور‌های سراسر اروپا است. ممکن است در این مجموعه مکان‌ها و یا اشخاص مشهور را مشاهده کنید اما در کل تمرکز اصلی این وبسایت روی همه چیز است. این وبسایت می‌گوید که می توانید از تصاویر هر طور که مایل هستید استفاده کنید.

ISO Republic

ISO Republic مجموعه‌ای از تصاویر است که در آن تقریبا هر موضوعی پیدا می شود، پس به راحتی می‌توانید در این سرویس برای هر نوع پروژه‌ای تصاویر مورد نظرتان را پیدا کنید. استایل کلی تصاویر مدرن و هنرمندانه است. آرشیو تصاویر آن ها را مشاهده کنید، مطمئنا مورد بدی را پیدا نخواهید کرد.

فراهم کردن تصاویر عالی

درست مانند بسیاری چیزهای دیگر در دنیای طراحی، تصاویر رایگان بسیاری وجود دارند که برای پیدا کردن آن‌ها نیاز دارید تا کمی جستجو کنید. به این خاطر که تصاویر نقش مهمی را در طراحی ایفا می‌کنند، پس مهم است که هرکسی بتواند به تصاویر خوب دسترسی داشته باشد. تنها به این دلیل که شما بودجه مناسب را برای تصاویر ندارید به این معنا نیست که شما نمی‌توانید از داشتن تصاویر خوب بی بهره باشید. 

یکی از موارد بسیار خوب منابع بالا این است که آن‌ها تصاویر را از عکاسان حرفه ای و آماتور دریافت می‌کنند. این مورد به هنرمندان کمک می کند تا کارشان بیشتر دیده شود و مردم بتوانند از هنرشان در پروژه‌های مختلف استفاده کنند. این یک موقعیت برای بُرد هر دو طرف است.

  • ۹۶/۱۲/۲۵
  • mojtaba khatibi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی