IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

ایران سیستم|IRANSYSTEM

IRANSYSTEM

تیم اموزشی ایران سیستم با هدف اشنا کردن علاقه مندان به اموزش مسائل کامپیوتر. نرم افزار . بازی و ...
در این سایت تلاش کردیم، تمامی نیازهای کاربران برای دسترسی سریع و آسان به محتوای کاربردی در حوزه‌های مختلف را هم‌ زمان فراهم آوریم.
با تشکر

چگونه بارکد ها را با آیفون اسکن کنیم؟

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۰۷ ب.ظ

بارکد برای خیلی از چیزها استفاده میشود به طور مثال برای بلیط ها ، لینک های وب ، اطلاعات تماس و خیلی چیزهای دیگر.. اسکن بارکد در سیستم عامل آی او اس بسیار آسان است . اپل به طور رسمی در آپدیت جدیدی که برای سیستم عامل خود منشتر کرده به صورت رسمی از این موضوع پشتیبانی کرده و این قابلیت را در برنامه دوربین خود قرار داده ،براحتی بعد از شناسایی بارکد یک لینکی برای شما نمایش داده میشود که با کلیک بر روی آن در مرورگر خود به صفحه ای منتقل میشوید که اطلاعات آن شی یا به طور کل چیزی که اسکن نموده اید نمایش داده میشود .

چگونه یک بارکد را روی آیفون یا آی پاد شناسایی کنیم ؟

گام اول : برنامه دوربین خود را اجرا کنید

گام دوم : دوربین موبایل را بر روی بارکد موردنظر نگه دارید

گام سوم : از اتصال به وای فای اطمینان حاصل کنید سپس نیازی به زدن دکمه شاتر یا چیز دیگری نیست تنها با نگه داشتن گوشی بر روی بارکد گوشی آن را به صورت خودکار شناسایی میکند و به شما لینکی را نشان می دهد.

گام چهارم : روی لینک نمایش داده شده کلیک نموده تا به آدرس مقصد بروید

 


 

برنامه Wallet  هم قابلیت شناسایی بارکد ها را از طریق گوشی های آیفون فراهم میکند 

 

برنامه های دیگری هم برای شناسایی بارکد های QR  وجود دارد که نرم افزار Wallet  نمونه ای از آن هاست این برنامه در اپ استور به صورت رایگان موجود است و میتوانید آن را به آسانی دانلود کنید .

برای بلیط ها ، کارت های مخصوص ، پاسپورت ها ، کوپن ها  که بارکد مخصوص QR  را دارند میتوان با کمک برنامه Wallet  آن را شناسایی کرد .

اگر بارکدی جعلی بود و به صورت غیر قانونی ساخته شده و صحت نداشت این برنامه با پیام ارور به شما اطلاع میدهد .

در اپ استور برنامه های بسیار زیادی در زمینه اسکن بارکد وجود دارد که اگر شما از دو روشی که در بالا گفتیم تمایل به دانستن روش های دیگری بودید کافیه عبارت Scan QR  را در اپ استور جست و جو کنید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی